[RB:Blog_And_Post_Title]

close

کد تبلیغات ثابت حرفه ای

بهترینا

جدیدترین مطالب روز

بهترینا

جدیدترین مطالب روز

فال روزانه
دانلود آهنگ
دانلود فیلم وسریال
یوزر و پسورد نود 32
قیمت روزانه سکه وطلا و ارز ودلار
شرایط وام مسکن
استیکر
واتس آپ
استیکر واتساپ

نسخه بی نهایت جم بازی کلش آف کلنز ! 7.65.2 - Dark Soul

admin - | جمعه, ۱۲ تیر ۱۳۹۴، ۰۴:۰۶ ق.ظ

خوب در این قسمت برای شما دوستان نسخه بی نهایت همه چیز بازی کلش آف کلنز را آماده کرده ایم بنام Dark Soul که در این نسخه بازی همه چیز فول است و می توانید سربازانی که همیشه آرزویش را داشته اید را داشته باشید با بی نهایت جم !!!

قبلا نیز نسخه ای دیگر از این نوع بازی های هک شده کلش آف کلنز را قرار داده بودیم (( نسخه قدیمی )) که مشکلاتی نیز به همراه داشت از جمله ورود به بازی که ناشی از شلوغ بودن سرور های آن بود .

برای توضیحات بیشتر و دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...

این نسخه احتیاجی به روت بودن گوشی ندارد و تا اندازه ای مشکلات ناشی از ورود به بازی هم حل شده است .

لطفا قبل از دانلود و نصب برنامه نکات زیر را بخوانید و سوالات تکراری نپرسید که چرا برنامه اجرا نمیشود ؟ چرا وارد بازی نمی شویم ؟ چرا Error می دهد ؟ که همگی این سوالات را اینجا پاسخ داده ایم و در صورت رفع مشکل ، راه حل آن را نیز در همین جا خواهیم گذاشت ...


سوالات متداول شما :


لینک دانلود بازی کجاست ؟

پاسخ : لینک دانلود در پایین همین صفحه قرار دارد که با کلیک کردن روی آن بازی دانلود می شود ! که لینکها یا در صفحات آپلود رایگان قرار دارد و یا در همین خود وبلاگ قرار داده ایم ، برای دانلود سریعتر باید ف ی ل ت ر ش ک ن خود را قطع نمایید و سپس فایل را دانلود کنید.

من بازی را دانلود کرده ام ولی موقع نصب Error می دهد ! چکار کنم ؟

پاسخ : این بازی بی نهایت جم ، با ورژن اصلی کلش آف کلنز یی که روی سیستم شما هست و بازی می کنید ، ناسازگاری دارد و برای بازی کردن این نسخه شما باید نسخه اصلی خود را پاک کنید و این بازی را نصب کنید و یا می توانید از گوشی دیگری که کلش آف کلنز اصلی روی آن نصب نیست استفاده کنید و یا می توانید در برنامه بلواستکس که بازی کلش آف کلنز اصلی روی آن نصب نیست هم استفاده کنید بازی کلش آف کلنز اصلی را پاک کنید و این را نصب کنید.

من بازی را دانلود و نصب کرده ام و Error شکل زیر ( یا مشابه آن ) را می دهد ! چکار کنم ؟

پاسخ : این بازی بی نهایت جم ، با ورژن اصلی کلش آف کلنز یی که روی سیستم شما هست و بازی می کنید ، ناسازگاری دارد و برای بازی کردن این نسخه شما باید نسخه اصلی خود را پاک کنید و این بازی را نصب کنید و یا می توانید از گوشی دیگری که کلش آف کلنز اصلی روی آن نصب نیست استفاده کنید و یا می توانید در برنامه بلواستکس که بازی کلش آف کلنز اصلی روی آن نصب نیست هم استفاده کنید بازی کلش آف کلنز اصلی را پاک کنید و این را نصب کنید.

آیا این بازی به نسخه کلش  اصلی ایرادی وارد می کند و ما با استفاده از این بازی، در کلش آف کلنز اصلی بن می شویم ؟

پاسخ : خیر ! این بازی یک بازی جداگانه است و سرور های بازی ها نیز جدا است ، این نوع بازی ها بیشتر برای تفریح به کار می رود.

من هر کاری می کنم به بازی وارد نمی شوم ! چه کار کنم ؟

پاسخ : این بازی به علت شلوغ بودن و همچنین ضعیف بودن سرورهای بازی ، در ساعات شلوغ با مشکل ورود به بازی روبرو است ، تنها چاره این است که صبح های زود به بازی کانکت شوید و یا در ساعات مختلف امتحان کنید. همچنین در بعضی از ساعات سرور های بازی قطع می شود که می توانید با مراجعه به این سایت از وضعیت وصل یا قطع بودن سرورهای بازی مطلع شوید. (http://ucslist.net) - همچنین بعضی مواقع هم با وصل بودن سرورهای بازی نمی توان به بازی وارد شد که باز هم ناشی از شلوغ بودن سرورهای بازی است که توضیح دادیم چکار کنید.

اطلاع از وضعیت سرور بازی :

در صورتی که در شکل زیر وضعیت بازی Online نوشته شده باشد بازی را اجرا کنید و وارد شوید و در صورتی که Offline نوشته بود ، نمی توانید به بازی وارد شوید و در ساعتی دیگر مراجعه کنید.

وضعیت سرورنسخه دوم   DarkSoul 



توجه :

برای دانلود بازی چندین لینک قرار داده ایم که هر کدام را دانلود کردید یکی است و در صورت مشکل دانلود لینک های بعدی را برای دانلود امتحان کنید


لینک دانلود یک

برای دانلود بازی اینجا کلیک کنید



لینک دانلود دو

برای دانلود بازی اینجا کلیک کنید


  • admin -

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی