[RB:Blog_And_Post_Title]

close

کد تبلیغات ثابت حرفه ای

بهترینا

جدیدترین مطالب روز

بهترینا

جدیدترین مطالب روز

فال روزانه
دانلود آهنگ
دانلود فیلم وسریال
یوزر و پسورد نود 32
قیمت روزانه سکه وطلا و ارز ودلار
شرایط وام مسکن
استیکر
واتس آپ
استیکر واتساپ

دانلود آهنگ جدید احسان خواجه امیری بنام ثانیه

admin - | جمعه, ۲۰ شهریور ۱۳۹۴، ۰۳:۲۲ ق.ظ

دانلود آهنگ جدید احسان خواجه امیری بنام ثانیه

به همراه متن آهنگ

Ehsan-Khajehamiri-Second

متن آهنگ جدید احسان خواجه امیری بنام ثانیه :

عاشقتم دست خودم نیست
این حال و دوست دارم
عاشقم اونقد که محاله
دست از تو بردارم
آخه تو رو نمی فهمه کسی
هنوز به اندازه ی من
بهونه ی تازه من
بمون و حرفاتو بزن
سکوت و بشکن
ثانیه ثانیه صدات
حس آروم نفسات
مثل اولین باره نمی ذاره که دیوونه نباشم
میرسم از تو به خودم
شکل لبخند تو شدم
بی قرار این عشقو پریشونی و دیوونگیاشم
ثانیه ثانیه صدات
حس آروم نفسات
مثل اولین باره نمی ذاره که دیوونه نباشم
میرسم از تو به خودم
شکل لبخند تو شدم
بی قرار این عشقو پریشونی و دیوونگیاشم

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید احسان خواجه امیری بنام ثانیه

♫♫♫♫♫♫
تو رو دارم تو روزایی که دنیا دلگیره
می یای و حس دلتنگی و دوری می میره
می یای و ریتم موسیقی قلبت دنیا رو می گیره
ثانیه ثانیه صدات
حس آروم نفسات
مثل اولین باره نمی ذاره که دیوونه نباشم
می رسم از تو به خودم
شکل لبخند تو شدم
بی قرار این عشق و پریشونی و دیوونگیاشم
ثانیه ثانیه صدات حس آروم نفسات
مثل اولین باره نمی ذاره که دیوونه نباشم
می رسم از تو به خودم شکل لبخند تو شدم
بی قرار این عشق و پریشونی و دیوونگیاشم

لینک های دانلود


  • admin -

نظرات  (۱)

Glee é um lixo infanto-juvenil, verdadeiro terror, até tentei assisti mas não dá. Enfim, apesar da série AHS ter seus defeitos como se perder no contexto, muita inl&emaoccedif;&atildr;o em uma série só, sou viciada e assisto todos os capítulos e os atores pelo menos convencem.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی