[RB:Blog_And_Post_Title]

close

کد تبلیغات ثابت حرفه ای

بهترینا

جدیدترین مطالب روز

بهترینا

جدیدترین مطالب روز

فال روزانه
دانلود آهنگ
دانلود فیلم وسریال
یوزر و پسورد نود 32
قیمت روزانه سکه وطلا و ارز ودلار
شرایط وام مسکن
استیکر
واتس آپ
استیکر واتساپ

دانلود استیکر جناب خان برای تلگرام

admin - | سه شنبه, ۷ مهر ۱۳۹۴، ۰۱:۱۰ ق.ظ

امروز با یکی از دوستان در تلگرام چت میکردم
در جواب حرف من یه تصویر از تعجب معروف جناب خان فرستاد که خیلی خندم گرفت
فوری تصویرش رو برداشتم و بردم تو فوتوشاپ دستکاریش کردم وبا استفاده از خود تلگرام استیکر معمولی ساختم و براش فرستادم
گفت چطور میشه ذخیره اش کرد ؟ گفتم نمیشه !!
برای همین یه سرچ کردم ببینم استیکرش جایی هست که بشه ذخیره ش کرد و گاهی ازش استفاده کرد یا نه
چیز بدرد بخوری پیدا نکردم
گفتم آستین ها رو بزنم بالا خودم چند تا تهیه کنم تا بقیه هم استفاده کنن

متاسفانه نمیدونم چرا هیچ عکس با کیفیتی از جناب خان تو اینترنت نبود
آیا واقعا برنامه به این معروفی یه دونه عکاس نداره ؟
با همین چندتا عکس معمولی ای که پیدا کردم سعی کردم چند تا استیکر خوب که چندین نوع حالت رو تداعی کنی در بیارم

بعد از چند ساعت زحمت برای پیدا کردن تصاویر و تبدیلشون به استیکر به وسیله فوتوشاپ و و پیدا کردن بهترین روش تبدیل به یک پک استیکر استاندارد برای تلگرام با کمک دوست خوبم بابک؛ بلاخره توفیق پیدا کردم که پک استیکر جناب خان رو برای استفاده عموم در سررسید قرار بدم

جناب خان

 
لینک دانلود استیکر جناب خان برای تلگرام

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی