[RB:Blog_And_Post_Title]

close

کد تبلیغات ثابت حرفه ای

بهترینا

جدیدترین مطالب روز

بهترینا

جدیدترین مطالب روز

فال روزانه
دانلود آهنگ
دانلود فیلم وسریال
یوزر و پسورد نود 32
قیمت روزانه سکه وطلا و ارز ودلار
شرایط وام مسکن
استیکر
واتس آپ
استیکر واتساپ

دانلود بازی کرفت تانک Craft Tank v1.6.1 اندروید

admin - | جمعه, ۲۰ شهریور ۱۳۹۴، ۰۳:۴۰ ق.ظ

دانلود بازی کرفت تانک Craft Tank v1.6.1 اندروید

468498

Craft Tank بازی “کرفت تانک” یک بازی سرگرم کننده و جالب برای گوشی ها و تبلت های اندرویدی می باشد که در سبک بازی های آرکید و مرحله ای بوده و توسط شرکت بازی سازی Racing mobile ساخته و پرداخته گردیده است. این بازی هم اکنون در فروشگاه گوگل پلی برای کاربران اندروید سراسر جهان در دسترس می باشد.

 23546

در حال و هوای بازی های ماین کرفت در سبک آرکید قدم گذارید که در آن باید به مقابله در برابر تانک های دشمن که سعی در نابود کردن شما دارند پرداخته و با استایل اکشن و پر تحرک بازی ساعت ها در دستگاه اندرویدتان سرگرم شوید. همچنین در طول مراحل بازی با تعداد کثیری از تانک ها مواجه خواهید شد که بازه تنوع گسترده ای داشته و به دور از تکرار هستند. در این بازی مهیج شما در ۵۰ مرحله منحصر به فرد به چالش می پردازید و قادر هستید در قالب ساعت ها بازی در مود مالتی پلیر به رقابت با دیگر کاربران ملحق شوید.

6457468

تانک های بسیاری با طیف گسترده ای از حالت ها و ویژگی ها در بازی برایتان تدارک دیده شده است که می توان به : تانک های جنگی ، تانک های متوسط ، تانک های جاسوسی ، تانک های اسنایپر ، تانک های سنگین و تانک های تخریب گر ، اشاره نمود. تانک های اسنایپر قابلیت انهدام تانک های ضعیف را از فاصله دور دارند ، تانک های تخریب گر قادر هستند تا خوشه ای از مواد منفجره را بر سر راه دشمن قرار داده و آن ها را منفجر کنند و تانک های جاسوسی نیز قابلیت حرکت چابک و جاخالی دادن به گلوله های دشمن را دارند.
645748
ویژگی های اصلی بازی :

– شامل ۵ تانک منحصر به فرد برای انتخاب

– مود مرحله ای کمپین با ۵۰ مرحله منحصر به فرد

– امکان بازی با دیگر کاربران از طریق مود مالتی پلیر در سطح جهان

– گرافیک جالب و در سبک بازی ماین کرفت

دانلود بازی کرفت تانک Craft Tank v1.6.1 اندروید

  • admin -

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی