[RB:Blog_And_Post_Title]

close

کد تبلیغات ثابت حرفه ای

بهترینا

جدیدترین مطالب روز

بهترینا

جدیدترین مطالب روز

فال روزانه
دانلود آهنگ
دانلود فیلم وسریال
یوزر و پسورد نود 32
قیمت روزانه سکه وطلا و ارز ودلار
شرایط وام مسکن
استیکر
واتس آپ
استیکر واتساپ

دانلود آهنگ جدید علی اصحابی بنام شاید

admin - | چهارشنبه, ۱۸ شهریور ۱۳۹۴، ۰۳:۲۲ ق.ظ

دانلود آهنگ جدید علی اصحابی بنام شاید

دانلود آهنگ جدید علی اصحابی بنام شاید با بالاترین کیفیت

ترانه سرا: ترانه مکرم , تنظیم کننده: سینا ملکی , میکس و مسترینگ: کوشان حداد

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

متن آهنگ جدید علی اصحابی بنام شاید :

من دیوونه رو ببین، کنارتم
شاید، منو دیگه منو نمیخوای تو
شاید گرفته جامو، عشق نو
شاید، ازم سیری که راحت، داری میگی
که نمیخوای باشم من، کنار تو اصلا
منه دیوونه رو ببین کنارتم
منه دیوونه رو ببین به یادتم
تو نیستی و هر لحظه بی قرارتم
من خاطر خواهتم
منه دیوونه رو ببین کنارتم
تو نیستی و هر لحظه بی قرارتم
منه دیوونه رو ببین به یادتم
من، دوست دارم

♫♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ جدید علی اصحابی بنام شاید

♫♫♫♫♫♫

بعد همه تنهایی ها، دوباره دیدنم بیا
بدون تو سخته برام، تحمل دلتنگیا
دنیای من عوض شده، از وقتی دور شدی ازم
نمیدونم دلتنگیمو، چطور باید به تو بگم
دلم میخواد این رابطه، برای تو تموم نشه
تموم خاطرات تو، هنوز واسم با ارزشه
منه دیوونه رو ببین کنارتم
منه دیوونه رو ببین به یادتم
تو نیستی و هر لحظه بی قرارتم
من خاطر خواهتم
منه دیوونه رو ببین کنارتم
تو نیستی و هر لحظه بی قرارتم
منه دیوونه رو ببین به یادتم
من دوست دارم

پخش آنلاین


Audio Player
00:00
00:00
دانلود آهنگ جدید علی اصحابی بنام شاید ارائه توسط: پاپ موزیک در تاریخ September 5, 2015 دانلود آهنگ جدید علی اصحابی بنام شاید - پاپ موزیک دانلود آهنگ جدید علی اصحابی بنام شاید با بالاترین کیفیت ترانه سرا: ترانه مکرم , تنظیم کننده: سینا ملکی , میکس و مسترینگ: کوشان حداد برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید … متن آهنگ جدید علی اصحابی بنام شاید : من دیوونه رو ببین، کنارتم شاید، منو دیگه منو نمیخوای تو شاید گرفته […] Rating: 4

چقدر به این آهنگ علاقه داشتید؟

(1,963 رای) ضعیفمتوسطخوبخیلی خوبعالی

آموزش دانلود

برای دانلود روی لینک دانلود راست کلیک کنید و گزینه save as ... را بزنید.

دانلود با کیفیت 320 - 8.40 مگابایت

دانلود با کیفیت 320 - 8.40 مگابایت

دانلود آهنگ جدید علی اصحابی بنام شاید

دانلود با کیفیت 128 - 3.40 مگابایت

دانلود با کیفیت 128 - 3.40 مگابایت

دانلود آهنگ جدید علی اصحابی بنام شاید

  • admin -

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی