[RB:Blog_And_Post_Title]

close

کد تبلیغات ثابت حرفه ای

بهترینا

جدیدترین مطالب روز

بهترینا

جدیدترین مطالب روز

فال روزانه
دانلود آهنگ
دانلود فیلم وسریال
یوزر و پسورد نود 32
قیمت روزانه سکه وطلا و ارز ودلار
شرایط وام مسکن
استیکر
واتس آپ
استیکر واتساپ

دانلود آهنگ جدید پازل باند بنام چشم چشم

admin - | يكشنبه, ۲۴ خرداد ۱۳۹۴، ۰۳:۰۸ ب.ظ

دانلود آهنگ جدید پازل باند بنام چشم چشم

دانلود آهنگ جدید پازل باند بنام چشم چشم با بالاترین کیفیت
ترانه سرا: مهرزاد امیرخانی , آهنگساز و تنظیم کننده: پازل بند , گیتار: فرشید ادهمی

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

متن آهنگ جدید پازل باند بنام چشم چشم :

چشم چشم یه لبخند

عشق اومده که با قلبم بازیشو شروع کنه عشق اومده که دوباره منو زیرو رو کنه

چشماشو دیدم اینقد بده حالو روزم هوشو حواس ندارم دیوونم هنوزم

وای حوصله داره دله من دوباره حالش خرابه راهیم نداره

این گوشه کنارا یه جا تویه دنیا

جا موند دوباره دله ساده ی ما

چشم چشم یه لبخند که قشنگه هر چند با من غریبست ولی قلبمو کند

چشم چشم یه دریا دو تا چشم زیبا یعنی چی میشه نمیدونم خدایا

چشم چشم یه لبخند که قشنگه هر چند

با من غریبست ولی قلبمو کند

چشم چشم یه دریا دو تا چشم زیبا

یعنی چی میشه نمیدونم خدایا

♫♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ جدید پازل باند بنام چشم چشم

♫♫♫♫♫♫

حسش زیاده دله تنگ ساده دنباله عشقه با پای پیاده

باور ندارم که دوباره دارم راحت این عشقو تو دلم میارم

چشم چشم یه لبخند که قشنگه هر چند

با من غریبست ولی قلبمو کند

چشم چشم یه دریا دو تا چشم زیبا

یعنی چی میشه نمیدونم خدایا

چشم چشم یه لبخند که قشنگه هر چند با من غریبست ولی قلبمو کند

چشم چشم یه دریا دو تا چشم زیبا یعنی چی میشه نمیدونم خدایا

دوست داره قلبه بیچاره درگیره عشقه چاره داره

چشم چشم یه لبخند که قشنگه هر چند

با من غریبست ولی قلبمو کند

چشم چشم یه دریا دو تا چشم زیبا

یعنی چی میشه نمیدونم خدایا

دانلود با کیفیت 320 - 8.20 مگابایت

دانلود با کیفیت 320 - 8.20 مگابایت

دانلود آهنگ جدید پازل باند بنام چشم چشم

دانلود با کیفیت 128 - 3.40 مگابایت

دانلود با کیفیت 128 - 3.40 مگابایت

دانلود آهنگ جدید پازل باند بنام چشم چشم

  • admin -

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی