[RB:Blog_And_Post_Title]

close

کد تبلیغات ثابت حرفه ای

بهترینا

جدیدترین مطالب روز

بهترینا

جدیدترین مطالب روز

فال روزانه
دانلود آهنگ
دانلود فیلم وسریال
یوزر و پسورد نود 32
قیمت روزانه سکه وطلا و ارز ودلار
شرایط وام مسکن
استیکر
واتس آپ
استیکر واتساپ

جوک جدید

admin - | پنجشنبه, ۱۴ خرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۲۶ ب.ظ

پشت سر یه مرد موفق یه زن خوشکل هست، پشت سر زن خوشکل یه مرد توانمنده، پشت سر مرد توانمند یه زن سن بالا و پشت سر زن سن بالا یه دختر زیبا روی هست، پشت سر دختر زیبا روی من هستم، پشت سر من هم یکی زنبیل گذاشته رفته...

.

.

.

.

.

ببخشید تو صف نون سنگکی ام حوصله ام سر رفته بود گفتم دوستان رو معرفی کنم خدمتتون.

فرستنده : Persian Boy


197025
1

22

وقتی یه پسر گوشیش رو در حالی که قفل نیست تو خونه جا میزاری یعنی دیگه چیزی واسه از دست دادن ندااااااره :|

فرستنده : محمّدرسول


197024
1

24

رفتم تو یه دستشویی عمومی، رو درش اینو نوشته بودن:

ّFIRST SIT
THEN RID
:|
خواستم از همین تریبون از ملت عزیز و غیور کشورمون که انقد به فکر توریست های خارجی هستن تشکر و قدردانی کنم :|

فرستنده : دختر صحرا


196998
1

335

نامه اعتراض آمیز جمعی از پزشکان به رییس صدا و سیما
در اعتراض به سریال در حاشیه
.
.
.
.
.
.
.
ﮦℓﮧﮩﮨℓﮦℓﮧﮨℓﮧﮨℓﮦﮧﮨℓﮦ
ﮦℓﮧﮩﮨ ℓﮦℓﮧﮨℓﮧﮨℓﮦﮧﮩﮨℓﮧﮩﮨℓﮦℓﮧﮨℓﮦ ﮧﮨℓ
ﮦℓﮧﮩﮨ ℓﮦℓﮧﮨℓﮧﮨℓﮦ
ﮧﮩﮨℓﮧﮩﮨℓﮦℓﮧﮨℓﮦ ﮧﮨℓﮦℓﮧﮩﮨ ℓﮦℓﮧﮨℓﮧﮨℓﮦ
ﮦℓﮧﮩﮨℓﮦℓﮧﮨℓﮧﮨℓﮦﮦℓﮧﮩﮨ ℓﮦℓﮧﮨℓﮧﮨℓﮦﮦℓﮧﮩﮨ ℓﮦℓﮧﮨℓﮧﮨℓﮦ

فرستنده : آرزو


196978
1

295

بابام زنگ زده میگه : خاک تو سرت ! :|
میگم : چرا ؟
میگه : اخه تصادف کردم !! :|
میگم : خب چرا به من فحش میدی ؟ :|
میگه : چون داشتم به آینده ی نا معلوم توی الدنگ فکر میکردم !!! :| :| :|

فرستنده : mahdad


196968
1

575

دُخــــتــــرِ سفیـــد و پسر قد بلند مـــِــثل الــــکــل میمــــونه
دیــــر بــــــجُــــنـــــبی می پَــــــره ^___^

فرستنده : khano0om khanooma


196950
1

401

^_ S Mohammad H72 _^

نان را از من بگیر، اگر می‌خواهی
هوا را نیز از من بگیر
.
.
.
ولی بعدش دیگه خودت رو مرده فرض کن
من با نون و هوا شوخی ندارم از این سوسولبازی ها هم خوشم نمیاد

فرستنده : Mohammad H72


196927
1

528

ﺳﻼﻣﺘﯽ ﭘﺴﺮ ﻣﻮﺗﻮﺭﺳﻮﺍﺭﯼ ﮐﻪ ﮐﻼﻩ ﮐﺎﺳﮑﺘﺶ ﺭﻭ ﺩﺍﺩ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺧﺘﺮﺵ ﺳﺮﺵ ﮐﻨﻪ ﺗﺎ...
.
.
.
.
.
.
.
ﺍﮔﻪ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺧﺘﺮﺍﯼ ﺩﯾﮕﺶ ﺩﯾﺪﻥ ﺑﮕﻪ ﻣﺎﻣﺎﻧﻢ ﺑﻮﺩﻩ!!!

فرستنده : Ba Hamatoon Ghahram


196926
1

449

من از همین جا از عمه هام سوال میکنم شما هر بار میاید خونه ی ما بالای لوسترهارو هم نگا میکنیدO_O هر بار مامانم منو شکنجه میده تا جز به جز شو تمیز میکنم‎ :(

فرستنده : heshu


196897
1

279

به داییم میگم بیا بریم پینت بال میگه نه من خودم تو بیتالکم!!!!
به همین برکت قسم.

فرستنده : محمد کردعلیوند


196887
1

366

دیگه داریم کم کم از فصل "در مصرف گاز صرفه جویی کنیم"
به فصل"در مصرف آب صرفه جویی کنیم " میرسیم :|

فرستنده : محمّدرسول


196884
1

330

چو پرسپولیس مباشد تن من مباد (اختصاری)

در کشور اسکاتلند، پسری به نام جانی متولد شد که مادرش را خیلی دوست داشت....اما او وقتی تنها 8 سالش بود مادرش را از دست داد...او بزرگ شد و پزشک ماهری شد. روزی داشت به مطب خود می رفت با خود گفت: ای مادر اگر تو اینجا بودی...
چشم هایش را بست که به یاد مادرش بیفتد که ناگهان....
.
.
.
رفت زیر هیجده چرخ :|
.
.
می دونین خیلی مهمه که وقت رد شدن از خیابون به ماشینا دقت کنین!
اسکاتلندم نکته انحرافیش بود...

فرستنده : ** ملکۀ قرمز **


196868
1

367

ﺩﮐﻤﻪ ﺭﻭﺷﻦ ﮐﺮﺩﻥ ﮐﻮﻟﺮ ﺑﺎﯾﺪ ﻫﻤﻪ ﺟﺎﯼ ﺧﻮﻧﻪ ﺑﺎﺷﻪ ، ﺩﮐﻤﻪ ﺧﺎﻣﻮﺷﺸﻢ ﺗﻮ ﺍﻧﺒﺎﺭﯼ ﺯﯾﺮ ﺩﺑﻪ ﺳﯿﺮﺗﺮﺷﯽ!!!

فرستنده : khordadiye b naziiii


196832
1

633

دیشب بعد کلی گشت و گذار با خانومم
وقتی رسیدیم در خونه بهم میگه محمد ﺗﻮ چرا ﺑﺎﻣﻦ ﺭﺍﺣﺖ ﻧﯿﺴﺘﯽ
گفتم نه بخدا راحتم باهات،
گفت نه تو راحت نیستی و شروع کرد غــــُر زدن
دیگه داشت میرفت رو مخم ، بهش گفتم ﻋﺰﯾﺰﻡ ﻣﯿﺨﻮﺍﯼ ﻭﺍﺳﺖ ﺑﮕﻮﺯﻡ ﺗﺎ ﺑﺎﻭﺭﺕ ﺑشه باهات راحتم :|
الان 3 روزه جوابمو نمیده ، فکر کنم قانع شد :D



196815
1

895

با این تبلیغاتی ک هر روز میاد کم مونده اس بیاد بگه رنگ شورتتو بگو طالعتو بگم...!

























































































































































  1. ^_ S Mohammad H72 _^ نان را از من بگیر، اگر می‌خواهی هوا را نیز از من بگیر . . . ولی بعدش دیگه خودت رو مرده فرض کن من با نون و هوا شوخی ندارم از این سوسولبازی ها هم ...
    جوک دوستانه - ‎12 - ‎75 - ‎18
  2. جک جدید - جوکستان و طنز

    jokestan1740.persianblog.ir/tag/جک_جدید
  3. جوک جدید اسفند ماه 1393. نویسنده: سرگرمی - ۱۳٩۳/۱٢/۱٤. جوک جدید. مرد جوان وارد طلافروشی شد و حلقه‌ای را انتخاب کرد. طلا فروش پرسید: «آیا می‌خواهید داخل حلقه نوشته‌ای ...

    • Image result for ‫جک جدید‬‎
    • Image result for ‫جک جدید‬‎
    • Image result for ‫جک جدید‬‎
    • Image result for ‫جک جدید‬‎
    • Image result for ‫جک جدید‬‎
    • Image result for ‫جک جدید‬‎







  1. جوک جدید - 4JOK.com

    www.4jok.com/jok/8Translate this page
    جوک,جوک جدید,جک جدید,jok جدید. ... اینو برای 10 نفر بفرست 500 تا فحش جدید یاد میگیری منم اول باورم نمیشد. فرستنده : Ehsan Solie. Repot Abuse 201680. 1 ...
    جوک دوستانه - ‎12 - ‎75 - ‎18
  2. جوک جدید - جک خنده دار

    jokopic.com/Translate this page
    جوک جدید , اس ام اس خنده دار , پ نه پ , عکس بامزه , جک باحال , اس ام اس توپ , مرکز جوک , عکس خنده دار , ترول جدید , په نه په , جوک تصویری , عکس نوشته بامزه.
  3. جوک جدید و باحال

    joke.parsunit.com/Translate this page
    امروز رفتم مرکزخون یه کیسه خون دادم.. دو تا کیسه خون بهم زدن تا به هوش اومدم‍!!!!!! یارو گفت دیگه اینطرفا پیدات نشه عوضی یارو ﻣﯿﺮﻩ ﻣﻬﻤﻮﻧﯽ ﻧﺎﻫﺎﺭ ﺑﻬﺶ ﻛﺮﻓﺲ ﻣﯿﺪﻥ ﺷﺎﻡ ﺍﺳﻔﻨﺎﺝ
  4. اس ام اس جدید ، جوک جدید

    www.joke4u.ir/joke/jnew/Translate this page
    جوک جدید چرا همیشه من. New jokes Why Always Me. ﯼ ﻧﻔﺮ ﻫﺴﺖ ﮐﻪ ﻭﻗﺘﯽ ﭘﺴﺘﺎﻣﻮ ﻻﯾﮏ ﻣﯿﮑﻨﻪ ﺿﺮﺑﺎﻥ ﻗﻠﺒﻢ ﻣﯿﺮﻩ ﺭﻭ ﻫﺰﺍﺭ . . . . . . . . . . . . ﻣﻨﻢ ﺑﻼﮐﺶ ﮐﺮﺩﻡ ! ﻭﺍﻻ ﺷﻮﺧﯽ ﮐﻪ ﻧﯿﺲ ،« ﻗﻠﺒﻪ» ﺩﺭﺩﺑﮕﯿﺮﻩ ﮐﯽ ﺟﻮﺍﺏ ...
  5. ایران جوک جدید

    iran-joke.persianblog.ir/Translate this page
    یارو ﻣﯿﺮﻩ ﻣﻬﻤﻮﻧﯽ ﻧﺎﻫﺎﺭ ﺑﻬﺶ ﻛﺮﻓﺲ ﻣﯿﺪﻥ ﺷﺎﻡ ﺍﺳﻔﻨﺎﺝ ﻓﺮﺩﺍﺵ ﺻﺒﺤﺎﻧﻪ ﻫﻢ ﺑﻬﺶ ﻧﻮﻥ ﻭ ﺳﺒﺰﻯ ﻣﯿﺪﻥ !! ﻣﯿﮕﻪ : ﻧﺎﻫﺎﺭ ﭼﯿﺰﻯ ﺩﺭﺳﺖ ﻧﻜﻨﯿﺪ ﺧﻮﺩﻡ ﻣﯿﺮﻡ ﻣﯿﭽﺮﻡ قهر ما اینقدر فقیریم که 20 ساله هروقت دست زدم به ...
  6. مواظب باش از خنده روده بر نشی - جوک جدید

    roodebor1.blogfa.com/tag/جوک-جدیدTranslate this page
    مواظب باش از خنده روده بر نشی - جوک جدید - فقط بخند , troll , ترول جدید , ترول خنده دار , جوک جدید , جک , طنز.
  7. جوک های جدید و خنده دار (12) - بیتوته

    www.beytoote.com/fun/.../new-jokes12-funny.htmlTranslate this page
    لطیفه لالایی جوک خنده دار مطالب خنده دار جوک های جدید و خنده دار,جوک جدید,جوک های خنده دار ,خنده دار sms,جوک جدید باحال, جوک های خنده دار جدید.
  8. جوک های جدید و خنده دار

    www.smsojok.com/jok/Translate this page
    جدیدترین جوک های جدید و خنده دار جوک sms جوک باحال جوک ترکی جوک جدید جوک خفن ... خنده دار جوک لری جوک های جوک های جدید جوک های فارسی جوک و اس ام اس جوکستان جک.
  9. جوک جدید | جوک های بیست

    jokes20.com/Translate this page
    جوک های جدید. ۳۱ام اردیبهشت ۱۳۹۴. جوک های جدید. میگن معتادا شب بیدارنو روزا میخوابن. باسلام یک معتادم از نوع درجه یک اش شبا بیدارم روزا میخوابم ...
  10. جوک جدید - اس ام اس پلیز

    www.smsplz.com/?cat=64Translate this page
    جوک جدید عموپورنگ تو برنامه اش: دودوتا چهارتا مادوتا دوتا ما سه تا سه تا واقعا مارو چی فرض کردن… محبوب کن - فیس نما 145 : بازدید. 121 ..

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی