استقبال بینظیر مخاطبان از “محمد رسول الله(ص)” همچنان ادامه دارد
استقبال بینظیر مخاطبان از “محمد رسول الله(ص)” همچنان ادامه دارد استقبال مخاطبان از فیلم محمد رسولالله(ص) همچنان ادامه دارد بطوریکه فروش این فیلم در دو شب گذشته بیش از ۱۹۰ میلیون تومان بوده است.
اکران فیلم
سینمایی «محمد رسولالله(ص)» و استقبال بسیار خوب مخاطبان از این فیلم نشان
داد اگر فیلمی با مضمون دینی و استانداردهای جهانی ساخته شود، مخاطب آن را
خواهد پسندید. اگر سری به سالنهای سینما بزنیم، خواهیم
دید برخی از علاقمندان برای دومین بار جهت دیدن فیلم به سالن سینما مراجعه
میکنند و این خود بیانگر این است که استقبال از این پروژه عظیم جهان
اسلام ادامه دارد.
اکثر سینماهای کشور در روز طرح بلیت نیم بها با استقبال بسیار خوب مواجه شدند، پس از سینماهای کوروش و آزادی،
سینمای شکوفه با بلیت 4 هزار تومان در رتبه سوم و سینما فرهنگ با بلیت 6
هزار تومان و فروش 7 میلیون و 500 هزار تومان در رتبه چهارم روز طرح بلیت
نیم بها قرار گرفت.
مدیر پخش دفتر نور تابان محمدرضا صابری درباره اقبال مخاطب از فیلم توضیح داد: به برکت وجود حضرت محمد(ص)
این فیلم با اقبال خیلی خوب مواجه است، چهارشنبه (18 شهریور) در تهران به
فروش 92 میلیون تومان و در شهرستان به فروش 118 میلیون تومان دست یافت.
شب گذشته نیز تعدادی از سینماها تا 5 صبح اکران فیلم ادامه داشت و بدون محاسبه چند سالن سینما، به فروش 190 میلیون تومانی رسیدیم.
وی در ادامه درباره فروش پردیسهای آزادی و
کوروش گفت: در هر دو پردیس با توجه به اقبال خوب مخاطبان، سانت فوقالعاده
داشتیم که در آزادی تا 5 صبح ادامه داشت و 32 میلیون تومان سهم سینما آزادی
در فروش فیلم شب گذشته بود و سینما کوروش 35 میلیون تومان فروخت.
وی درباره طرح نیمبهای فیلم در روز ملی سینما گفت: روز ملی سینما
از اهمیت خاصی برخوردار است و برای اینکه آحاد مردم ایران فرصتی برای رفتن
به سینما و دیدن فیلم ارزشمند محمد رسولالله را داشته باشند تصمیم گرفتیم
بلیت نیم بها در روز ملی سینما در اختیار مردم قرار دهیم. به عقیده ما
بهترین تبلیغ برای فیلم، تبلیغ دهان به دهان است و هر فردی که فیلم را
میبیند، دیگران را توصیه به دیدن فیلم میکند. ما در این روز با ارائه
بلیت نیم بها، امکان استفاده تمام اقشار جامعه را از این فیلم به برکت
وجودی حضرت محمد(ص) فراهم آوردیم.
- ۹۴/۰۶/۲۱