[RB:Blog_And_Post_Title]

close

کد تبلیغات ثابت حرفه ای

بهترینا

جدیدترین مطالب روز

بهترینا

جدیدترین مطالب روز

فال روزانه
دانلود آهنگ
دانلود فیلم وسریال
یوزر و پسورد نود 32
قیمت روزانه سکه وطلا و ارز ودلار
شرایط وام مسکن
استیکر
واتس آپ
استیکر واتساپ

دانلود بازی بزرگراه زامبی Zombie Highway: Driver’s Ed v1.0.1 اندروید – همراه نسخه مود

15-09-11-20-453

Zombie Highway: Driver’s Ed بازی “بزرگراه زامبی” یک بازی مهیج و پر طرفدار برای هر دو سیستم عامل اندروید و آی او اس می باشد که در سبک بازی های مسابقه ای بوده و توسط شرکت بازی سازی Auxbrain Inc ساخته و پرداخته شده است.

15-09-11-20-457

شایان ذکر است که این بازی فوق العاده سرگرم کننده از گرافیک جالب و فیزیک و دینامیک بسیار واقع گرایانه برای سیستم تعلیق و حرکت اتومبیل ها برخوردار می باشد و با وجود چنین خصوصیاتی توانسته است که تا به این لحظه موفق به کسب نمره ۴٫۲ از سوی کاربران اندروید سراسر جهان گردد.

15-09-11-20-458

قبل از این که کره ی خاکی به طور کامل بعد از آخر الزمان زامبی ها سقوط کند ، در حین انتشار این ویروس خانمان سوز مردم باید یاد می گرفتند که چگونه از دست زامبی ها با دست فرمان خوب در رانندگی ، بگریزند.

15-09-11-20-456

بله داستان بازی مهارت در رانندگی در گریز از چنگ زامبی هاست. با این اوصاف نسل جدیدی از سبک های رانندگی به وجود امد. اگر با بازی های بزرگراه زامبی آشنایی داشته باشید می دانید که این نسخه از این سری بازی ها را نباید از دست بدهید. تمام سعی و دقت خود را به کار ببرید تا بتوانید مدت بیشتری زنده مانده و از موانع به سلامت عبور کنید تا به دام زامبی ها نیافتید.

دانلود بازی بزرگراه زامبی Zombie Highway:Driver’s Ed اندروید

دانلود نسخه مود

  • admin -

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی