[RB:Blog_And_Post_Title]

close

کد تبلیغات ثابت حرفه ای

بهترینا

جدیدترین مطالب روز

بهترینا

جدیدترین مطالب روز

فال روزانه
دانلود آهنگ
دانلود فیلم وسریال
یوزر و پسورد نود 32
قیمت روزانه سکه وطلا و ارز ودلار
شرایط وام مسکن
استیکر
واتس آپ
استیکر واتساپ

آیا تام هاردی برای یک فیلم نامزد دو اسکار خواهد شد؟

admin - | جمعه, ۲۰ شهریور ۱۳۹۴، ۰۳:۱۸ ق.ظ

آیا تام هاردی برای یک فیلم نامزد دو اسکار خواهد شد؟

MWVNN

تام هاردی قطعا یکی از برجسته‌ترین ستاره‌های نسل جدید هالیوود به شمار میرود. بازیگری که با گزیده‌کاری‌های سنجیده‌ی خود، توانسته در مدتی کوتاه، همکاری با کارگردان‌های بزرگی همچون کریستوفر نولان، جورج میلر و آلخاندرو اینیاریتو را در کارنامه‌ی خود ثبت کند.

او که امسال با فیلم مدمکس توانست با قاطعیت هرچه تمامتر جایگاه خود را بعنوان یکی از تاثیرگذارترین و محبوبترین بازیگران نسل خود تثبیت کند، دو فیلم دیگر را در سال جاری میلادی در نوبت اکران دارد.

Revenant که البته در اوج فصل جوایز اکران خواهد شد و هنوز برای پخش و در نتیجه نظردهی در رابطه با شانس فیلم در فصل جوایز آماده نشده و Legend که در آن هاردی نقش دو برادر دوقلو را ایفا کرده است.

فیلم افسانه حول رجی و رانی کری، دو رئیس جنایتکار دهه‌ی شصت انگلستان میچرخد. این دو برادر دوقلو را منفورترین و البته پرسروصداترین جنایتکاران تاریخ بریتانیا می‌خوانند و شهرت‌ آن‌هارا را با گروه افسانه‌ای بیتلز مقایسه میکنند.

تام هاردی با قبول بازی در این فیلم، همزمان در دو نقش این دو برادر حاضر شده است. دو برادری که البته در عین داشتن هدفی یکسان، تفاوت‌های اخلاقی و شخصیتی بسیاری بایکدیگر داشتند.

لازم به ذکر نیست که ایفای نقش این دو برادر، بازیگری بسیار قدرتمند، با اعتماد به نفس و البته مسلط به دنیای زیرزمینی یا به عبارتی خیابان را می طلبد. امری که به گفته‌ی منتقدین، تام هاردی به زیبایی موفق به تصویر کشیدنش در این فیلم شده است.

سوالی که در پی تحسین منتقدین از بازی هاردی در این فیلم به وجود آمد این بود؛ آیا آکادمی اسکار در صورت لایق دانستن هاردی، او را به خاطر نقش دوگانه‌اش دوبار نامزد اسکار بهترین بازیگر خواهد کرد؟

شاید بهترین بازیگر اصلی و بهترین بازیگر نقش مکمل، یا بهترین بازیگر اصلی و بهترین بازیگر اصلی؟!

در هر صورت، هاردی با دو فیلم بعدی مد مکس، بازی در کنار دی کاپریو در فیلم The Revenant و البته کارنامه‌ی کوتاه ولی درخشانش قطعا تا مدتی طولانی یکی از شاخص‌ترین بازیگران دنیای هالیوود باقی خواهد ماند.

اشترک در گوگل اشترک در گوگل پلاس اشترک در استامبل آپن دیگ اشترک در کلوب اشترک در فیس نما اشترک در تویتر اشترک در فیسبوک

  • admin -

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی