[RB:Blog_And_Post_Title]

close

کد تبلیغات ثابت حرفه ای

بهترینا

جدیدترین مطالب روز

بهترینا

جدیدترین مطالب روز

فال روزانه
دانلود آهنگ
دانلود فیلم وسریال
یوزر و پسورد نود 32
قیمت روزانه سکه وطلا و ارز ودلار
شرایط وام مسکن
استیکر
واتس آپ
استیکر واتساپ

دانلود آهنگ جدید امیر فرجام بنام بهت عادت کردم

admin - | چهارشنبه, ۱۸ شهریور ۱۳۹۴، ۰۳:۱۸ ق.ظ

دانلود آهنگ جدید امیر فرجام بنام بهت عادت کردم

دانلود آهنگ جدید امیر فرجام بنام بهت عادت کردم با بالاترین کیفیت

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

متن آهنگ جدید امیر فرجام بنام بهت عادت کردم :

باره اولی که دستام گره خورد دوره تنم

فهمیدمش یعنی چی فهمیدم باشی بهترم

اولین بوست برام آخرین افسانه بود

حس بودن برام کنارت تنها بهانه بود

بهت عادت کردم به حسم به تو حسادت کردم

به آرامشه تویه چشمایه تو به دوست داشتنه تو عادت کردم

بهت عادت کردم

به حسم به تو حسادت کردم

به آرامشه تویه چشمایه تو

به دوست داشتنه تو عادت کردم

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید امیر فرجام بنام بهت عادت کردم

♫♫♫♫♫♫

خدا شاهده که احساسه من نسبت به تو چند برابر شده

حضور تو عشق تو لحظه هام نبودت یه خیاله بیخوده

تو چشایه تو نگاه میکنم دلم آشوب به پا میکنه

خوشحالم به قلبم انگیزه دادی زندگی کنه

بهت عادت کردم به حسم به تو حسادت کردم

به آرامشه تویه چشمایه تو به دوست داشتنه تو عادت کردم

بهت عادت کردم

به حسم به تو حسادت کردم

به آرامشه تویه چشمایه تو

به دوست داشتنه تو عادت کردم

پخش آنلاین


Audio Player
00:00
00:00
دانلود آهنگ جدید امیر فرجام بنام بهت عادت کردم ارائه توسط: پاپ موزیک در تاریخ September 3, 2015 دانلود آهنگ جدید امیر فرجام بنام بهت عادت کردم - پاپ موزیک دانلود آهنگ جدید امیر فرجام بنام بهت عادت کردم با بالاترین کیفیت برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید … متن آهنگ جدید امیر فرجام بنام بهت عادت کردم : باره اولی که دستام گره خورد دوره تنم فهمیدمش یعنی چی فهمیدم باشی بهترم اولین بوست برام آخرین افسانه بود حس بودن برام کنارت […] Rating: 4

چقدر به این آهنگ علاقه داشتید؟

(1,319 رای) ضعیفمتوسطخوبخیلی خوبعالی

آموزش دانلود

برای دانلود روی لینک دانلود راست کلیک کنید و گزینه save as ... را بزنید.

دانلود با کیفیت 320 - 8.00 مگابایت

دانلود با کیفیت 320 - 8.00 مگابایت

دانلود آهنگ جدید امیر فرجام بنام بهت عادت کردم

دانلود با کیفیت 128 - 3.30 مگابایت

دانلود با کیفیت 128 - 3.30 مگابایت

دانلود آهنگ جدید امیر فرجام بنام بهت عادت کردم

  • admin -

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی