[RB:Blog_And_Post_Title]

close

کد تبلیغات ثابت حرفه ای

بهترینا

جدیدترین مطالب روز

بهترینا

جدیدترین مطالب روز

فال روزانه
دانلود آهنگ
دانلود فیلم وسریال
یوزر و پسورد نود 32
قیمت روزانه سکه وطلا و ارز ودلار
شرایط وام مسکن
استیکر
واتس آپ
استیکر واتساپ

دانلود آهنگ جدید مصطفی فتاحی نام چشم تو چشم

admin - | چهارشنبه, ۱۸ شهریور ۱۳۹۴، ۰۳:۲۱ ق.ظ

دانلود آهنگ جدید مصطفی فتاحی نام چشم تو چشم

دانلود آهنگ جدید مصطفی فتاحی بنام چشم تو چشم با بالاترین کیفیت

ترانه و آهنگ : مصطفی فتاحی , تنظیم : بهراد شهریاری

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

متن آهنگ جدید مصطفی فتاحی نام چشم تو چشم :

آره میدونه میدونم حاله اون کنار من خیلی خوبه

به این درو اون در میزنه که نشون بده سرش شلوغه دروغه

حقیقت اینه که دله منم اونو میخواد بدجوری گیره

حالا نمیدونم چجوری بگم ناز نکنه نگه دیره نگه دیره

حالا عشقه من چشم من تو چشماشه

ول ولست تو دلم چقدر نازه

چشم تو چشم شدن باهاش اینقد سخته

وای به حالم بگه دوسم داره

♫♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ جدید مصطفی فتاحی نام چشم تو چشم

♫♫♫♫♫♫

میبینم هر کی تورو میبینه اعتماد به نفسشو میبازه

چقدر شیرینه لحظه ای که دل به داشتنه تو می نازه

میبینم هر کی تورو میبینه

اعتماد به نفسشو میبازه

چقدر شیرینه لحظه ای که

دل به داشتنه تو می نازه

دل به داشتنه تو می نازه

حالا عشقه من چشم من

حالا عشقه من چشم من تو چشماشه ول ولست تو دلم چقدر نازه

چقدر نازه چقدر نازه

حالا عشقه من چشم من تو چشماشه

ول ولست تو دلم چقدر نازه

چشم تو چشم شدن باهاش اینقد سخته

وای به حالم بگه دوسم داره

حالا عشقه من چشم من تو چشماشه ول ولست تو دلم چقدر نازه

چشم تو چشم شدن باهاش اینقد سخته وای به حالم بگه دوسم داره

پخش آنلاین


Audio Player
00:00
00:00
دانلود آهنگ جدید مصطفی فتاحی نام چشم تو چشم ارائه توسط: پاپ موزیک در تاریخ September 3, 2015 دانلود آهنگ جدید مصطفی فتاحی نام چشم تو چشم - پاپ موزیک دانلود آهنگ جدید مصطفی فتاحی بنام چشم تو چشم با بالاترین کیفیت ترانه و آهنگ : مصطفی فتاحی , تنظیم : بهراد شهریاری برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید … متن آهنگ جدید مصطفی فتاحی نام چشم تو چشم : آره میدونه میدونم حاله اون کنار من خیلی خوبه به این درو اون در […] Rating: 4

چقدر به این آهنگ علاقه داشتید؟

(881 رای) ضعیفمتوسطخوبخیلی خوبعالی

آموزش دانلود

برای دانلود روی لینک دانلود راست کلیک کنید و گزینه save as ... را بزنید.

دانلود با کیفیت 320 - 8.90 مگابایت

دانلود با کیفیت 320 - 8.90 مگابایت

دانلود آهنگ جدید مصطفی فتاحی نام چشم تو چشم

دانلود با کیفیت 128 - 3.70 مگابایت

دانلود با کیفیت 128 - 3.70 مگابایت

دانلود آهنگ جدید مصطفی فتاحی نام چشم تو چشم

  • admin -

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی