[RB:Blog_And_Post_Title]

close

کد تبلیغات ثابت حرفه ای

بهترینا

جدیدترین مطالب روز

بهترینا

جدیدترین مطالب روز

فال روزانه
دانلود آهنگ
دانلود فیلم وسریال
یوزر و پسورد نود 32
قیمت روزانه سکه وطلا و ارز ودلار
شرایط وام مسکن
استیکر
واتس آپ
استیکر واتساپ

شرایط وام مسکن چهارشنبه 6 خرداد 94

admin - | چهارشنبه, ۶ خرداد ۱۳۹۴، ۰۲:۲۹ ق.ظ
وام ۸۰ میلیونی بانک مسکن با سود ۱۴ درصد فقط به زوج‌های خانه اولی و فقط با سپرده‌گذاری تعلق می‌گیرد و مکانیسم اوراق تسهیلات شامل آن نمی‌شود اما وام 60 میلیونی دیگر بانک‌های تجاری محدودیتی ندارد و نرخ سود آن 21 درصد خواهد بود.

شرایط وام‌های ۸۰ و ۶۰ میلیونی مسکن

عصرایران: علی‌اصغر میرمحمد صادقی، مدیرکل اعتبارات بانک مرکزی عصر امروز در یک نشست خبری جزئیات وام‌های ۸۰ میلیونی، ۶۰ میلیونی و ۴۰ میلیونی مسکن را که ویژه زوج‌های خانه‌ اولی است و با سود ۱۴ درصد اعطا می‌شود، اعلام کرد.

وی در پاسخ به سوال عصرایران درخصوص میزان اقساط این وام‌ها گفت: سقف مدت بازپرداخت ۱۲ سال است که درصورت باپرداخت ۱۲ ساله میزان قسط ماهانه برای وام ۸۰ میلیونی؛ یک میلیون و ۱۵۰ هزار تومان، برای وام ۶۰ میلیونی؛ ۸۶۲ هزار تومان و برای وام ۴۰ میلیونی ۵۷۵ هزار تومان خواهد بود که به‌عنوان مثال مجموع بازپرداخت سالانه برای وام ۸۰ میلیونی ۱۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان خواهد بود.

میرمحمد صادقی با بیان این‌که هر سال تا سقف ۸۴ هزار نفر از این وام بهره‌مند خواهند شد، افزود: وام ۸۰ میلیونی در قالب مصوبه “صندوق پس‌انداز یکم” به عاملیت بانک مسکن و از محل وصولی‌های مسکن مهر، فقط به زوج‌های خانه اولی و فقط با سپرده‌گذاری تعلق می‌گیرد و مکانیسم اوراق تسهیلات شامل آن نمی‌شود.

وی ادامه داد: فقط امسال است که وصولی‌های مسکن مهر صرف تکمیل واحدهای آن می‌شود و از سال آینده این وصولی‌ها در اختیار بانک مسکن قرار می‌گیرد.

مدیرکل اعتبارات بانک مرکزی با بیان این‌که سود تسهیلات بانک مسکن در سال گذشته ۱۶ درصد بود که در وام ۸۰ میلیونی به ۱۴ درصد تقلیل یافته است، اظهار داشت: مصوبه این وام ظرف امروز و فردا به بانک مسکن ابلاغ می‌شود و به نظر می‌رسد بانک مسکن نیز دستورالعمل و شیوه‌نامه آن را تا پایان هفته آینده در اختیار ما بگذارد که ما نیز بلافاصله این دستورالعمل را بررسی و ابلاغ خواهیم کرد.

وی انتظار یک‌ساله پس از سپرده‌گذاری ۴۰ میلیون تومانی برای وام ۸۰ میلیونی را برای متقاضیان واجد شرایط ناگزیر دانست و افزود: البته در صورت انتظار ۶ ماهه نیز معادل مبلغ سپرده یعنی ۴۰ میلیون تومان وام داده خواهد شد. بر این اساس با وجود آغاز اجرای این مصوبه و سپرده‌گذاری‌های مردم از امسال، اعطای وام ۸۰ میلیونی از سال آینده آغاز می‌شود و در صورتی که کسی مایل به فروش امتیاز وام خود به متقاضی دیگری باشد، متقاضی خرید امتیاز وام هم باید خانه اولی و متأهل باشد.

وام ۶۰ میلیونی بانک‌های تجاری شامل همه متقاضیان می‌شود

میرمحمد صادقی همچنین از مصوبه دوم شورای پول و اعتبار درخصوص وام ۶۰ میلیونی مسکن به عاملیت تمامی بانک‌های تجاری اعم از دولتی و خصوصی خبر داد و گفت: همان طور که می‌دانید از سال ۹۰ اعطای تسهیلات خرید و ساخت مسکن به‌جز بانک مسکن برای تمامی بانک‌های کشور ممنوع بوده است اما بنا بر مصوبه جدید بانک‌های تجاری به‌جز بانک‌های تخصصی می‌توانند تا سقف ۶۰ میلیون تومان اقدام به اعطای وام خرید و ساخت مسکن کنند.

به گفته وی، بر اساس مصوبه دوم، همه متقاضیان می‌توانند بدون سپرده‌گذاری اقدام به دریافت وام از بانک‌های تجاری برای خرید و ساخت مسکن کنند که سقف این وام در شهر تهران به ازای هر واحد ۶۰ میلیون تومان، در شهرهای با جمعیت ۲۰۰ هزار نفر به بالا ۵۰ میلیون تومان و در در سایر مناطق شهری ۴۰ میلیون تومان خواهد بود.

مدیرکل اعتبارات بانک مرکزی افزود: نرخ سود این وام‌ها در قالب عقود مبادله‌ای محاسبه می‌شود که بر این اساس برای خرید ۲۱ درصد،‌ برای مشارکت در ساخت حداکثر ۲۴ درصد و برای فروش اقساطی همان ۲۱ درصد خواهد بود.

وی از ابلاغ مصوبه دوم به بانک‌های تجاری تا روز یکشنبه خبر داد و افزود: مدت بازپرداخت و میزان اقسط این وام‌ها به تفاهم هر متقاضی با بانک عامل بستگی دارد.

وام بافت‌های فرسوده

میرمحمد صادقی درخصوص وام بافت‌های فرسوده نیز گفت: این وام‌ها نیز در سه سقف ۵۰، ۴۰ و ۳۰ میلیون تومانی و با معرفی متقاضیان از سوی نهادهای عمومی همچون شهرداری‌ها و بنیاد مسکن اعطا می‌شود.

وی در پایان گفت: با بررسی‌های انجام‌شده ما اطمینان داریم که اجرای مصوبات اخیر در بخش مسکن تورم‌زا نخواهد بود و فقط به رونق بازار مسکن خواهد انجامید.

شرایط وام مسکن سه شنبه 5 خرداد 94 :: بهترینا

rlink.blog.ir/.../شرایط-وام-مسکن-سه-شنبه-5-خرداد-94
  1. 23 hours ago - 6 days ago - وام مسکن و وام مسکن 94 و جزئیات وام مسکن و وام خرید مسکن و وام مسکن ... جزئیات آنچه که در جلسه عصر سه شنبه شورای پول و اعتبار جهت ...
  2. فال روزانه چهارشنبه 6 خرداد 94 :: بهترینا

    rlink.blog.ir/.../طالع%20بینی%20چهارشنبه%206%20...
  3. 5 hours ago - شرایط وام مسکن سه شنبه 5 خرداد 94. ۹۴/۰۳/۰۵ ... فال روز چهارشنبه 6 خرداد 94 | فال روزانه 1394. omen. Daily omen wednesday 94/3/6. از صبح تا ...
  4. چهارشنبه 6 خرداد 94 :: بهترینا

    rlink.blog.ir/tag/چهارشنبه%206%20خرداد%2094
  5. 5 hours ago - وام مسکن. (۳) ... شرایط وام مسکن سه شنبه 5 خرداد 94. ۹۴/۰۳/۰۵. قیمت روزانه سکه و طلا سه شنبه 5 ... ۱ مطلب با کلمه‌ی کلیدی «چهارشنبه 6 خرداد 94» ثبت شده است. موافق ۰. مخالف ۰. یوزر و پسورد نود32 چهارشنبه 6 خرداد 94. رضا reza | سه ...
  6. یوزر و پسورد نود32 چهارشنبه 6 خرداد 94 :: بهترینا

    rlink.blog.ir/.../یوزر-و-پسورد-نود32-چهارشنبه-6-خردا...
  7. 5 hours ago - وام مسکن. (۳) ... شرایط وام مسکن سه شنبه 5 خرداد 94. ۹۴/۰۳/۰۵. قیمت روزانه سکه و طلا .... یوزرنیم و پسورد های جدید نود32 چهارشنبه 6 خرداد 94 - سری 1 .
  8. قیمت روزانه سکه و طلا سه شنبه 5 خرداد 94 :: بهترینا

    rlink.blog.ir/.../قیمت-روزانه-سکه-و-طلا-سه-شنبه-5-خ...
  9. 23 hours ago - نرخ دلار و ارز 5 خرداد 94 - گهر - جدید 94 gahar.ir/currency/ Translate this page ... یوزر و پسورد نود32 چهارشنبه 6 خرداد 94 ... شرایط وام مسکن 3 خرداد 94 .... سه شنبه 5 خرداد 94 · 5 + 1 · یارانه ها · مسکن مهر · قیمت جهانی طلا · قیمت روز طلا و ...
  10. 1 day ago - فال روز چهارشنبه 6 خرداد 94 | فال روزانه 1394 Daily omen wednesday 94/3/6 از صبح تا پایان شب بر شما چه خواهد گذشت؟! فروردین: مشغله فکری ...
  11. چهارشنبه 6 خرداد 1394 ... + A - سه شنبه 5 خرداد 1394 - 09:53:16 چاپ ... میلیونی آن گذشته، اقساط وام 60 میلیونی هم دسته کمی از آن نداشته و در شرایط نسبتا مناسب بیش ...
  12. Translate this page
    Donya‑e‑Eqtesad
    روزنامه دنیای اقتصاد - شماره ۳۴۹۲ تاریخ چاپ: ۱۳۹۴/۰۳/۰۶ بازدید: 18 بار کد خبر: DEN-883619 ... اولین مانع قانونی در سر راه استفاده از وام خرید مسکن برای پروژه‌های ... روز گذشته در شرایطی از تدوین آیین‌نامه هدایت وام خرید به مسکن‌مهر خبر داده شد که هنوز ...
  13. جزئیات وام مسکن در سال 94 اعلام شد - نمناک

    namnak.com/15026-جزئیات-وام-مسکن-در-سال-94.html
  14. 7 days ago - وام مسکن و وام مسکن 94 و جزئیات وام مسکن و وام خرید مسکن و وام مسکن در ... انداز مسکن یکم (خانه اولی ها) از محل سپرده گذاری واجدین شرایط با حداقل ... فال روزانه | فال روز چهارشنبه 6 خرداد 1394نتیجه بازی پرسپولیس و الهلال عربستان 5 ...
  15. استخدام های شیراز روز 6 خرداد 94 | آگهی های استخدام استان فارس

    www.ghatreh.com/news/.../استخدام-های-شیراز-روز-خرد...
  16. 5 hours ago - رونق بازار مسکن از سال 1396 ... استخدام فارس و شیراز – 5 خرداد 94 ... استخدامی) کار در شیراز , شرایط شغلی در استان فارس, کار در شرکت خصوصی شیراز, کار در فارس, استخدام در شرکت شیراز, ... وام های جدید با بازار مسکن چه می کنند؟

  • admin -

شرایط وام مسکن

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی