فال روز شنبه 2 خرداد 94 | فال روزانه 1394

فال روزانه شنبه 2خرداد 94

فال-روزانه-4

فال روز شنبه 2 خردادماه 1394

با ما همراه باشید تا بدانید صبح تا شب روز شنبه دوم خرداد سال 94 بر همه متولدین دوازده ماه سال چه رخ میدهد :

متولد فروردین : شما در مرحله سختی از زندگی تان واقع شده اید، از بابت این موضوع بسیار نگران هستید، برای اینکه از   این مرحله عبور کنید توصیه می‌کنیم که با وجود سختی راه مقاومت کنید زیرا خوشبختانه ساحل خوشبختی در انتظار شما می‌باشد. با صبر و مقاوتی که پیشه راه خود می‌کنید، آینده بهتری را برای خود رقم خواهید زد.

متولد اردیبهشت : احتیاط برای هر شخصی و در هر مرحله از زندگی که باشد امری اجتناب ناپذیر است. پس به کارهایی که انجام می‌دهید دقت بیشتری داشته باشید و مدعی نباشید چون که تجربه دارید یا سنی از شما گذشته است دیگر در این کارهای خبره شده اید و به کسی نیازی ندارید. زندگی مانند شطرنج است و باید قبل از هر کاری فکر کنید و بعد

متولد خرداد : شدت یافتن احساسات‌تان می‌تواند امروز گیج‌کننده باشد اما شما احتمالا قادر نخواهید بود که از این مرحله اجتناب کنید؛ به جای اینکه فقط ذهن و افکارتان را پریشان و احساسات‌تان را سرکوب کنید می‌توانید با کار کردن احساسات‌تان را تحت کنترل خود درآورید. خوشبختانه هنوز قدرت ذهنی و فکری دارید تا آنچه در ذهن دارید را انجام دهید. فقط فراموش نکنید که به ندای قلب‌تان گوش فرا دهید!

متولد تیر : شما ممکن است تحت تاثیر جادویی باشید که به روزهای کودکی تان مربوط می‌شود. متاسفانه سخت است که بگوییم کدام یک از خاطرات واقعی است و کدام یک از ضمیر ناخودآگاه شما سر بیرون آورده است. اگر بخواهید امروز نقش یک کاراگاه را بازی کنید می‌تواند به شما کمک کند تا به حقیقت ماجرا پی ببرید و در نهایت می‌فهمید که احساسات تان بسیار راحت تر از همیشه تحت کنترل تان درخواهند آمد.

متولد مرداد : مواظب باشید خوشبینی دوباره کشف شده تان شما را به زانو در نیاورد. شما احساس خوبی نسبت به زندگی خود دارید و به کارهایی که انجام می‌دهید اطیمنان کامل دارید. اما دیگران سعی دارند دلیل این خوشبینی شما را بفهمند. شور و هیجان خود را متعادل کنید و اطلاعات خود را راجع به دوستانتان بیشترکنید. ملایم‌تر کردن جوش و خروش خود جوی مناسب برای دوستی‌های متعادل ایجاد می‌کند.

متولد شهریور : امروز اگر فردی درمحل کار از شما فاصله بگیرد، ممکن است ناراحت شوید، اما باید بدانید که این عمل واقعاً مربوط به شخص شما نیست. این شخص ممکن است خجالتی و یا آسیب‌پذیر باشد و نیاز دارد که از نظر احساسی در محیط امنی قرار بگیرد. افرادی که را که تمایل نداارد با دیگران ارتباط متقابل داشته باشند را تحت فشار قرار ندهید. فقط بدون پیش داروی و توقع داشتن از آنها بهشان اجازه بدهید که هر طور که دوست دارند رفتار کنند.

متولد مهر : شما امروز می‌خواهید قبل از اینکه افراد دیگر بدانند که چه کار می‌خواهید بکنید، به نگرانی‌های تمامشان رسیدگی کنید. مشکل اینجاست که اگر حتی بادقت هم به حرفهایشان گوش دهید، باز هم مجبورید تصمیم بحرانی بگیرید که شاید فردی که احساس خلا و بی توجهی می‌کند را برنجانید. فریب این خیال که می‌توانید همیشه تمام مردم را خوشحال کنید نخورید. تصمیم خود را تشریح کرده و سپس پیش بروید.

متولد آبان : امروز شما کمتر از آن چیزی که به دیگران نشان می‌دهید آرام و خونسرد هستید. حتی اگر احساسات تان پیچیده و آشفته باشد، آنقدر روی آنها کنترل دارید که به دیگران نشان دهید خونسرد و بی خیال هستید. اما پنهان کردن احساسات تان می‌تواند نتیجه عکس روی شما داشته باشد، همچنانکه محدودیت‌های شما باعث می‌شود شما کمتر از قبل قابل اطمینان باشید. اگر آسیب پذیری خود را کمتر نشان دهید به نفع شما خواهد بود و به اطرافیان تان شما یادآوری خواهد کرد که شما نیز انسان هستید.

متولد آذر : ممکن است امروز احساس متضادی داشته باشید چرا که احساس می‌کنید حجم زیادی از شلوغی و همهمه در اطراف تان آغاز و ناگهان محو می‌شود. شما از اینکه در کارتان وقفه ایجاد شده همزمان احساس خشنودی و ناراحتی می‌کنید. اما نگران نباشید؛ انرژی بالای شما هنوز همین دور و اطراف است. ضمنا از این فرصت استفاده کنید و خود را شارژ کرده و انرژی خود را افزایش دهید. در روزهایی که پیش رو دارید این انرژی احیا شده بدردتان خواهد خورد.

متولد دی : ممکن است آماده باشید که با بیان کردن درست و دقیق احساسات تان به دیگران اجازه دهید دقیقا بدانند که شما چه فکر می‌کنید. اما اینها احساسات کاملا پیچیده‌ای هستند، پس آسان نیست که بخواهید آنها را کنترل کنید. آنها با خود جذابیت‌های خیالی بسیاری دارند، تمایلات و ترس‌ها، و هیچ کسی نمی‌تواند اختلاف بین آنها را متوجه شود. با این وجود، ریسک کردن و استفاده از تجربیات تان می‌تواند بین شما و تاثیر اعمال اخیرتان مانع ایجاد کند.

متولد بهمن : قبول کردن مسئولیت‌های خیلی زیاد ابتدا ممکن است دیگران را تحت تاثیر قرار دهد، اما اگر شما نتوانید کارهایی که شروع کرده اید را تمام کنید همه چیز تغییر خواهد کرد. خوشبختانه شما هم اکنون می‌توانید وظایف خود را به کارهای کوچکتر تبدیل کرده و به صورت جداگانه روی هر کدام از آنها تمرکز کنید. اگر چه یکسره کار کردن شما را خسته می‌کند، اما اگر همین الان مرحله به مرحله کارتان را انجام دهید بعداً راحت خواهید بود.

متولد اسفند : سیاره بخت شما به خانه *کار* بازگشته است، و به طور موقت با فشارهایی که رویتان اعمال می‌شود راحت کنار می‌آیید. شاید راه هایی را برای از بین بردن یکنواختی زندگی در نظر گرفته اید، اما الان بهتر است برای مدت طولانی تری شرایط موجود را حفظ کنید. اگرچه برای صبر کردن بیشتر اشتیاق دارید، اما این کار لزوما مشکلات پشت پرده را حل نمی‌کند. اما تنبل نشوید و از خود راضی هم نباشید؛ شما هنوز باید تغییر و تحولاتی در برنامه منظم روزانه تان ایجاد کنید.